27. 3. 2014

Existence Svatého Grálu vědy nade vší pochybnost potvrzena!!!


Vědcům z královské univerzity v Quala Potame se ve spolupráci s kolegy ze švýcarského CERNu konečně podařilo objevit a hlavně vizuálně zaznamenat Stvořitele, alfu a omegu všeho, co existuje - od hmotnosti jako takové až po rohlík na vašem stole! K tomuto historickému okamžiku došlo minulý týden v úterý ve 24:00 (ještě jsou spory, zda to nebylo v 00:00)
Ano, jde o Higgsův boson, který veřejnost více zná pod názvem božská částice (vědci ji vtipně mezi sebou nazývají bosonožská částice).
K objevení došlo přesně podle počítačových simulací při střetu částic uvnitř urychlovače CERNu.

Tady je představa simulace pro laickou veřejnost:





Vizuální znázornění zachyceného Higgsova bosonu se mi nepodařilo vložit do stránek, ale pod článkem naleznete odkaz. 
Dříve však musím upozornit na jistou zajímavost. Ihned po nečekaném vítězství nadšených vědců, ještě před pomyslným otevření láhve šampaňského jak na královské univerzitě v Quala Potame, tak v CERNu, telefonoval do jeho řídícího centra nejmenovaný činitel z kanceláře papeže a vyžádal si okamžité zaslání vizuální podoby božské částice 
(Zajisté není těžké pochopit, že Vatikán musí mít svého člověka i v CERNu. Nad čím je ale třeba se zamyslet, je proč, neboť Vatikán přece v otázce původu lidstva, hmoty a vesmíru již dávno jasno. Proč by tedy měla mít hlava církve zájem na vědecké práci zaměřené na hledání Boha?)
Každopádně podle informací z neoficiálního zdroje zavládlo při předání grafické podoby božské částice (Higgsova bosonu) zástupci papežského stolce užaslé ticho. Ostatně stejně jako tomu bylo mezi vědci, kteří se poprvé podívali do tváře té nejzákladnější pravdy stvoření.
Ve vědeckých kruzích nyní probíhá bouřlivá diskuze, zda program s algoritmem, který převáděl elektromagnetické impulzy vzniklé při srážce částic do podoby pochopitelné pro lidský mozek, je správný. Protože to, co uviděli na monitorech, jim doslova vyrazilo dech. 



(©)2014 myslenkyocemkoli.blogspot.com
Článek je povoleno publikovat v celé a nezměněné podobě s uvedením zdroje.

15 komentářů:

  1. Už jsem si říkal, kterou že verzi konečného nálezu bosonoha jsi to vyhrabal :) .. a ejhle, byl jsi o krok přede mnou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono zas lepší tohle, než nějaká miniatura Chucka Norrise (i když by mě to nepřekvapilo) :-)

      Vymazat
  2. Tssss, prohlédl jsem tvůj záměr už v prvním odstavci :P

    OdpovědětVymazat
  3. ... kafe vypité, už nebude ďalšia sranda Michálku ? :-D B

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý,
    ale jako laik bych docela nutně potřeboval instrukce, jak bych měl rozumět onomu převodu ze spirituální kategorie do fyzikální. Já samozřejmě tuším, že se musí jednat o celostní jev, ale naprosto nechápu tu jeho fyzikální a jevovou složku. Taky by mě zajímalo, jakej dopad to bude mít na naše binární chápání a vnímání světa? Byl bych fakt vděčnej, kdyby tuto informaci někdo převedl do jakýhosi-takýhosi srozumitelna pro Popletu. Dík Matěj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matěji,
      zde myslím nejde o převod mezi kategoriemi a už vůbec ne mezi nehmotou a hmotou, ale naopak o spojení či dokonce slití všeho v Jedno. Díky tomu grafickému "zhmotnění" bosonožské částice (dovolím si použít hantýrku vědců, byť jím sám nejsem) je nyní jasné, že tato "částice" nutně musí mít svoje vlastní Vědomí a vše, co k Tvoření potřebuje. Jelikož tato Částice tvoří vše, co jest a je obsažena ve všem včetně nás, je nade vší pochybnost zároveň potvrzeno (to si páni vědci ještě neuvědomili, jak tímto podrazili stolec pod papežem i všemi náboženstvími světa), že každý z nás je bůh.
      A co se dopadu chápání binárna týče - jsme-li každý sám o sobě bůh (plní "bosonožky, tudíž plní boha), máme sami možnost si určit, jak se k binárnímu chápání postavíme. Jsme přeci koneckonců všemocní, ne?
      Je to dostatečně srozumitelné?

      Vymazat
  5. Michale dík za odpověď,
    ale použil jsem slovo - celostní jev, jenž zahrnuje složku duchovní i hmotnou, tedy nedělitelnou. Což mi je vcelku jasný. Ale já potřebuju něco poněkud srozumitelnějšího pro mně, tedy človíčka mimo vědu. Může to co říkáš vyjadřovat například SLOVO? Tak jak ho chápou rusové, třeba Garjajev, nebo mystici? Matěj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je "bosonožka" SLOVO?
      Samozřejmě. Jak ve formě hmoty - tiskařské barvy na papíře nebo chybějící hmoty zalité vzduchem ve vyškrábané kůře nebo ve formě zvukových vln a klíďo píďo i jako nevyslovená myšlenka. Za vším hledej bosonožku.
      Teď mě trnklo. Vždyť ona se ta potvora chová jako ony torzní pole, o kterých píší ruští vědci. Zajímavé.

      Vymazat
  6. Aha,
    Vlabi mi řekla, že si mám kliknout na odkaz a pochopím. No, někdy je docela dobrý mít dlouhý vedení. Takhle usilovně jsem nepřemejšlel od dob matemetatickýho zadání od dvou vlacích, co vyrazej současně jeden z B, druhej z P ... Matěj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff,
      tak to je úlet. Asi se moje bosonožky s těma tvýma nekamarádí :-))

      PS: A teď si představ, že vlak z P vyrazí ještě o dvacet minut později, protože někdo ukradl koleje i s lokomotivou. :-)

      Vymazat
  7. ...ááá Michal si zobral vec ku srdcu a pridal farbičku, což hodnotím jako vstŕícnost starším hlavičkám i očičkám. Mňa ten článoček baví :-DD. B

    OdpovědětVymazat
  8. Pánové a dámy. Víte, s tím bosonem to bude asi trochu jinak. Ptáte se proč? Sledoval jsem pořad na Prima ZOOM, byl tam pořad o Vesmíru. V něm se hovořilo mimo jiné i o tom, jak zanikají hvězdy. Nejprve bylo bla bla bla, pak přišlo na řadu vysvětlení, že nakonec zůstanou jen dva plyny, vodík a helium. Ty se potom změní termojadernou reakcí na železo a hvězda je hmotnější a hmotnější, až se zhroutí sama do sebe. Asi jsem tykev, ale jak se může změnit plyn na kov, tak to mi ta moje fantazie nebere. Buď je boson nějaká další blbost a nebo ten pořad byl o "lidském odpadu. Můj závěr je obsažen ve filmu Pekařův Císař, "matlámo, matlámo, patlámo, patlámo". Hlavně že to těm dotyčným vynáší na platech. Inu, každý se nějak musíme živit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro anonyma:
      Aniž bych chtěl zabřednout do hodnot televizních pořadů, vniku či zániků hvězd, mohu prozradit, že děj, jenž dráždí vaší fantazii, se nazývá transmutací prvků. Máte-li trpělivost a chuť, zkuste zajímavou publikaci od neméně zajímavého českého (nejenom) spisovatele Ivo Wiesnera - Alchymie a theurgie svatého ohně.

      Vymazat
  9. Jsou jako malé děti tihle "vědci". Naprosto netuší, s čím si "hrají".
    Ale nad ně není...
    Alladin

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů