23. 1. 2014

Thovt - projekt lidstvo

Když už jsme tu nastolili téma děti a rodiče, nedá mi to nevložit sem úryvek z knihy, kterou právě čtu, ze stránky, jíž jsem dnes otevřela.
Kerstin Simoné: Thovt - projekt lidstvo
Vlabi




Jaký význam má pro vás rodina?
Kolik z vás se věnujete svým dětem?
Je smutné přihlížet, jak se k nim chováte a jak málo lásky a pozornosti jim poskytujete. Radujete se z toho, když se brzy osamostatní. Tím se ovšem stanou snadnou obětí vaší společnosti a jejích nekalých živlů. Stávají se z nich smutné a ztracené duše hledající lásku a pozornost, jež nenacházejí u vás, jelikož jste příliš zaujati svým vlastním životem a je samotné vnímáte jenom jako přívažek, což je velká chyba. Vaše děti totiž potřebují velmi mnoho lásky a být ve vaší blízkosti, aby mohly dospět v krásné bytosti. Je třeba, abyste jim ukázali hodnoty, jakými jsou láska a srdečnost, a byli zde pro ně.
Proč tolik párů "vyrábí" děti, když na ně pak nemají čas a nedovedou jim poskytnout potřebnou lásku?

Zamyslete se nad těmito malými nádhernými dušemi a vciťte se do jejich srdce. Cítíte jejich bezradnost a osamělost? Nenechávejte je v životě na holičkách a nezatěžujte jejich duše svou neschopností utvářet život pozitivně. Poskytněte jim oporu a upřímný zájem a naslouchejte jim, pakliže s vámi chtějí mluvit.
Dívejte se jim do očí, neboť jejich duše je ještě čistá a vy se od nich můžete mnohé naučit. Mohou to být vaši nejlepší přátelé. Vy zase můžete být jejich vzorem a oporou a ukázat jim v životě jeho skutečné hodnoty. Naslouchejte jim, nežijte pouze navenek a nezabývejte se jen svými starostmi. Veškerá podrážděnost a zlost, jež v sobě nosíte, se na ně přenášejí. Jsou slabší než vy, tudíž je chraňte před negativními emocemi.
Zamyslete se nad tím a změňte své dosavadní chování, poněvadž všechno, co děláte, se k vám vrátí.

19 komentářů:

  1. V honičke za prežitím mi toto došlo až v štyridsiatke. Teraz "bránim" vnúčatá. B

    OdpovědětVymazat
  2. Jo Bed,
    mně to došlo ještě o víc než dvacet let později. A zřejmě z toho prodlení teď plyne má zkušenost, že vnuci jsou vůči svejm rodičům, tedy asi hlavně díky mý pitomosti ... naprosto bez šance. Např. už několik let říkám svý "vysokoškolsky vzdělaný snaše", hele vyděláváte dost peněz a děti si furt čistěj zuby pastou s fluridem. A pak jednou jsem vzal slovník cizejch slov, hledaje cosi od F a náhodně kouknu na slovo fluorid a hned pod ním je výraz fluoróza. A za ním je napsáno srozumitelně i pro trumpetu jako jsem já, že ONA vzniká porušováním zubní skloviny působením zvýšenýho množství fluoridů v pitný vodě. A ptám se ing., neříká ti tohle náhodou to samý, co furt mimo jiný mele děda? Uděláš už konečně aspoň v tomhle něco pro svý děti? Dodnes si chudáci čistěj zuby s F. A tohle furt doporučujou i zřejmě nedovzdělaný MUDr. zubaři. Holt asi neměli to štěstí jako já při hledání ve slovníku v oddělení F. Neměl bych se náhodou z týhle šťastný - n á h o d y - radovat a ucházet o titul MUDr.? To by bylo něco. Zub-MUDr. Matěj

    OdpovědětVymazat
  3. VlaBi, to byl fakt moc pěknej úryvek, hlavně se mi líbí, že se zde připomínají ty větší děti, pubertáky, nebo děti už dospělé. Je to téma, které se mě dotýkalo, když moje děti vlezly do puberty a moji známí se mi divili, že se jim stále věnuju. Syn založil ve 14 kapelu a já jim dovolila u nás zkoušet přímo v obýváku, vozila je na koncerty, nebylo mi za těžko v noci vstát a pro ně, nebo jejich kamarády někam přijet a bylo toho hodně. Moji známí nemohli pochopit a nesouhlasili semnou v tom, že velké děti mámu potřebují daleko víc , než ty malé. No a hlavně, že DĚTI jsou daleko zajímavější, vtipnější , než moji vrstevníci, kteří si už v té době akorád sedli do hospody a bud ženský si povídaly o porodech,pomlouvaly mužský, pánové drby, fotbal, politika . . . . No a přesně, jako v tom článku, pořídili si ještě vejškrabky po 40 roce, aby se asi cítili mladě, nebo co a ty velké děti jim začaly překážet. . . . no, ale každý je svého štěstí strůjce, vůbec se nedivím, že jsou plný domovy důchodců , spousta jich se špatně chovala ke svým dětem, nedala jim lásku a ted se diví, že je tam děti šoupnou a ani nevzdechnou. . . . . . tohle je smutný , ale bohužel to člověk musí vědět a pojmenovat, aby se to dalo zlepšovat . . . . ahoooj iva:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      dík za příspěvek. Myslím, že jsi naprosto perfektně vystihla hlavní problém - děti, a to hlavně ty odrůstající, potřebují cítit zájem rodičů, musí tu být taková permanentní horká linka. Samozřejmě ne ve smyslu "Co bylo ve škole" a "Ukaž žákovskou", ale normální přátelský, opravdový zájem o jejich každodenní život. Je toho přece tolik, o čem si můžou povídat, a tím myslím nejen o světě dětí, ale otevřeně i o tom, co prožívají rodiče, co řeší, co je trápí, co se jim povedlo. Jak v úryvku říká Thovt, "děti mohou být vaši nejlepší přátelé". A sama vím, že mnohdy pro mě byli větší oporou mí synové, než kdokoliv z dospělých.
      Skutečně přátelský mezigenerační vztah se podle mě dá vybudovat jen tam, kde o sobě obě strany vědí a vzájemně se pouštějí i do svých tajnějších zázemí. A to je možné jen na základě každodenní upřímné komunikace.

      Vymazat
  4. Přesně tak, jen jsem chtěla říct, že nikdy není pozdě začít, není pozdě se třeba usmířit, kdo je rozhádanej, no a pak už to jde samo. . . . dějou se ted v poslední době zázračný věci, lidi se tak mění, fakt, že jo. No a to usmiřování, bože, to je úleva, nekonečná úleva, zažila jsem nedávno se sestrou a mámou, je to fakt neskutečné. leta to nejde a najednou :))))) A JDE TO IVA . . . . . . jo a knížku si už objednávám, prej je to super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,
      v knize je určitě leccos zajímavého, ale jako vždy tu zas narazíš na věci, které postaví na hlavu všechny předchozí poznatky. Takže - mějme raději vždy oči otevřené, a než něco přijmem, buďme obezřetní.

      Vymazat
    2. Taky mě to napadlo, ale jsem zvědavej tvor, tak vyhodím tři kila, no a co, letos byla mírná zima, tak jsem ušetřila na kozačkách:) KOUPIM SI KNÍŽKU, BOTY JSOU MNOHEM DRAŽŠÍ:)))) vždycky se těším, že jí zase můžu někumu půjčit, nebo dát a pak si pokecáme, co se nám komu zdálo, nebo nezdálo na tom pravda:)))) IVA

      Vymazat
  5. Dostala som mejl, chaneling. o prebiehajúcich udalostiach Je iný v tom , že pisateľ uvádza, že prísun informácií ide cez jeho synčeka, downistu a jeho mámu. Mám to tu Michale hodiť ? B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed,
      až na dvě výjimky jsem nikomu komentáře nikdy necenzuroval. Každý ať si sem napíše co chce, pokud dodrží pravidla, která jsem stanovil a jsou uvedena dole pod editačním oknem. Porušení pravidel vedlo k oněm dvěma výjimkám.

      To jak chanelingy (zprávy z astrálních vrstev reality) vnímám já, je ryze můj "problém" a momentálně necítím potřebu tím zatěžkávat zdejší čtenáře :-) Možná někdy jindy v podobě článku, ale náznaky jsem již v několika posledních článcích uvedl.
      Pokud si myslíš, že to má nějakou kladnou výpovědní hodnotu pro ostatní, klidně to sem dej.
      A příště se mě na takové věci prosím neptat, připadám si pak jako testovaná osoba :-)

      Ale mám pocit, že vím o jaký chaneling jde a pokud je moje intuice správná, pak se k němu vyjadřovat nebudu.
      Rozhodně tě tím nechci odradit a znovu zdůrazňuji - pokud uznáš jeho důležitost a věrohodnost za pádnou, určitě s tím seznam další čtenáře.

      Vymazat
  6. Tak jo, dík Michale, prvý text bol o 6.1. teraz tento,
    Od: Merlain@seznam.cz
    Datum: 23. 1. 2014
    Předmět:

    OMLOUVÁM SE ZA ŠPATNĚ ZASLANÝ TEXT. KDYŽ JSEM NAPOJENÝ A PÍŠU TAK OPRAVDU DĚLÁM CHYBY JAK V GRAMATICE, TAK I V POSÍLÁNÍ MAILU :-)
    TEXT MÁ VYPADAT TAKTO. MŮŽETE HO ŠÍŘIT A DÁVAT NA WEBOVÉ STRÁNKY V TÉTO PODOBĚ NÍŽE. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ, NYNÍ JE TEXT SROZUMITELNĚJŠÍ.

    12. LEDNA 2014 SE ZAPOČALO ČIŠTĚNÍ ZEMSKÉ SFÉRY. TO ZNAMENÁ, ŽE DÍKY VYČIŠTĚNÉMU PROSTORU VE SFÉRÁCH MEZI GALAKTICKÝM SLUNCEM A PLANETOU ZEMÍ, JE NYNÍ VHODNÉ VYČISTIT ZA NĚKOLIK TISÍC LET ZEMSKÝ PROSTOR A TO AŽ K ZEMSKÉMU SLUNCI ( ZEMSKÉ JÁDRO). POKUD SE GALAKTICKÉ SLUNCE PROPOJÍ SE ZEMSKÝM SLUNCEM ( JÁDREM) DOJDE K NEJVĚTŠÍ DUCHOVNÍ UDÁLOSTI, KTEROU ZA CÍTÍ VŠICHNI LIDÉ NA TÉTO PLANETĚ NEHLEDĚ NATO, ZDALI JSOU TVRDÝ MATERIALISTÉ NEBO NE. MÁ TO TAKOVOU SÍLU ŽE LIDÉ ZAČNOU PO CELÉM SVĚTĚ MĚNIT SVÁ VĚDOMÍ. NYNÍ V TOMTO ČASE 23.LEDNA 2014, JE JIŽ VYČIŠTĚNO OD STARÝCH NEJTVRDŠÍCH STRUKTUR, VZORCŮ A MYŠLENKOVÝCH ZKAMENĚLIN CCA 40 CM POVRCHU CELÉ NAŠÍ PLANETY. TĚCH NĚKOLIK CENTIMETRŮ MÁ NEJVĚTŠÍ VÝZNAM, PROTOŽE SE JEDNALO O TU NEJTĚŽŠÍ PRÁCI. NA TOMTO ČIŠTĚNÍ SE PODÍLÍ MNOHO BYTOSTÍ Z RŮZNÝCH SFÉR, VYŠŠÍCH JÁ. JSOU JICH TISÍCE A VĚŘTE ŽE VY KTEŘÍ JSTE POCHOPILI ČLÁNEK O 6.1.2014 JSTE JEDNI Z NICH :-). DOKONCE SE I PŘIDALY NĚKTERÉ MYŠLENKOVÉ FORMY, KTERÉ CHTĚJÍ POSTOUPIT. POKUD CHCETE JEŠTĚ VÍCE POMOCI, PAK STAČÍ JENOM NA TO VĚDOMĚ POMYSLET A HNED JSTE VĚTŠÍM ÚČASTNÍKEM TOHOTO ČIŠTĚNÍ A TO PLNĚ STAČÍ. VÍC NEMUSÍTE DĚLAT :-). POKUD SE TAK VĚDOMĚ ROZHODNETE MŮŽETE POCÍTIT RŮZNÉ MÍRNÉ BOLESTI, ÚNAVU, A JINÉ PODOBNÉ SYMPTOMY. MOŽNÁ ŽE UŽ JE MNOHO Z VÁS POCIŤUJE, PROTO SE NIČEHO NEBOJTE NEMÁ TO DLOUHÉ TRVÁNÍ A BRZY TYTO POCITY ODEJDOU. JE TO JAKO BY JSTE TVRDĚ PRACOVALI A ONO TO TAK OPRAVDU JE. POKUD SE PŘIPOJÍ HODNĚ LIDÍ, PAK JE MOŽNÉ (NENÍ TO VŠAK PŘESNĚ DANÉ) ŽE DOJDE K PROPOJENÍ MEZI GALAKTICKÝM STŘEDEM - SLUNCEM A NAŠÍM ZEMSKÝM VNITŘNÍM SLUNCEM - JÁDREM 20. BŘEZNA 2014 TEDY NA PRVNÍ JARNÍ DEN. KDYŽ TO NEVYJDE NA PRVNÍ JARNÍ DEN, JE VHODNÁ KONSTELACE NA DEN MATKY ZEMĚ. TO PROČ SE TO NEDÁ PŘESNĚ SPECIFIKOVAT JE ŽE TO VELMI ZÁLEŽÍ NA LIDECH TÉTO PLANETY, NA JEJICH SMÝŠLENÍ, NA JEJICH ČINECH, NA TOM ZDALI ŽIJÍ V PŘÍTOMNOSTI, NA TOM ZDALI STÁLE VYSÍLAJÍ SVÁ EGOISTICKÁ PŘÁNÍ A TÍM TVOŘÍ VE SFÉRÁCH PŘEKÁŽKY ATD.
    ZKUSTE PROCÍTIT TU RADOST, ŽE SE KONEČNĚ ČISTÍ I NAŠE NÁDHERNÁ PLANETA ZEMĚ A STÁVÁ SE TAK VYŠŠÍ BYTOSTÍ.

    DALŠÍ UDÁLOST KTERÁ PROBĚHLA DNES 23.1.2014 JE VYČIŠTĚNÍ ŽENSKÉ ENERGIE NA CELÉM SVĚTĚ. ČISTILY SE STARÉ MYŠLENKOVÉ VZORCE, RŮZNÉ DRUHY FYZICKÝCH NEMOCÍ, BOLESTI TÝKAJÍCÍ SE ŽENSKÝCH ORGÁNŮ A VŠE S NIMI SPOJENÉ. TAKÉ SE DNES 23.1.2014 DOSLOVA SPUSTILA POMOC RODIČKÁM, KTERÝM HROZILO JAKÉKOLIV NEBEZPEČÍ PŘI PORODU. DNES SE ZACHRÁNILO MNOHO DĚTÍ A MAMINEK NA CELÉM SVĚTĚ, KTERÉ MĚLY MÍT VELKÉ NESNÁZE VEDOUCÍ AŽ K SMRTI. JE MOŽNÉ ŽE SE BUDOU V MÉDIÍCH UKAZOVAT ZVLÁŠTNÍ PŘÍPADY UZDRAVENÍ ČI JINÝCH FENOMÉNU.

    DALŠÍ UDÁLOST KTERÁ SE TAKÉ STALA DNES 23.1.2014 JE, ŽE SE PŘEVÁDĚLA NÍZKÁ VĚDOMÍ Z NIŽŠÍCH SFÉR DO VYŠŠÍCH.
    S ÚCTOU K VÁM MILÁČKOVÉ ZLATÍ PLNÝ LÁSKY A MÍRU MERLAIN. http://www.dobresdeleni.estranky.cz/


    O DARÍSKOVI:http://www.jinedeti.estranky.cz/

    B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, skoukla jsem ten článek od Bed., no, je to všechno hezký, ale pro mě tohle moc nebude, ale říkám, to je můj pocit. Jakmile někde čtu chaneling, nebo nějací mistři a miláčkové, tak mě moje intuice vykopne se zvednutým žaludkem ven. Odpustte mi to, je to prostě tak. Měla jsem ted 2 dny horší, jakobych byla plná negativity, nevím, kde se to vzalo, jasně, ted už to vím, potřebovala jsem ze sebe dostat oškliváky:) LIDI, JÁ ŘÁDILA JAK ČERNÁ RUKA, VYŘÍDILA JSEM VŠECHNY RESTY, VYNADALA VŠEMU, CO MĚ TRÁPÍ, UČINILA DALŠÍ MALÝ KRŮČEK K ODPOJENÍ OD SYSTÉMU A HLE:) ulevilo se. Víte, mě, uklidní a pomůže úklid všech zásuvkách v mém nitru:) no, to je taky teda termín, ale neumím to jinak vyjádřit. :) čištění planety určitě probíhá, všechno to se děje, ted mluvím fakt jen za sebe, musím se čistit sama, vyladit obraz mé treality, vykopat všechny vysavače, parazity, ufnukaný zbabělce a nevděčný sobce, myslela jsem, že je kolem sebe nemám, ale byla jsem příliš zbabělá, abych si to takhle pěkně začala gruntovat, koneckonců, za 49 dní je jaro, tak už můžeme udělat jarní úklid a ono to pomůže určitě i zemi. . . . ahoj iva

      Vymazat
    2. Kdzž to píšu, je rok 2018. A na světě je ještě větší bordel než před čtyřmi lety. Takže k těmto aktivitám se stavím velmi skepticky. Za užitečnější považuju vzít pytel a rukavice a uklidit kus přírody pěkně hezky ručo fučo. A bez nějakého ,,chanelingu." Beztak je to jen na zhloupnutí mas. Můj názor.
      Margon

      Vymazat
  7. Jo Bed,
    mně se to docela líbí celý. Ale nejlíp mně pasovalo ono (možná) budoucí spojení vnějšího a vnitřního slunce. Dává mi smysl i ona podmínka čištění, který je ovšem ?. I když mně by to vyjadřovalo posun k dalšímu rozpouštění dualit. Ovšem, abych teda byl úplně upřímnej, působí to na mně tak, jako bych já měl bejt ošizenej, mimo teda mentální spolu účast o něco ... o co jsme se měli usilovat, jaksi gruntovnějc! Jako třeba rolníci na úrodě, tedy v potu tváře? Myslím, že universum nám to takhle servírovat nebude, protože by to nebyla v ý c h o v a , ale vlastně bonus za naše nic-nedělání. Tím se prosím Bed nenech a rovněž i Vy ostatní nenechte rušit v očekávání. Ale přestože jsem skeptickej, nebylo by to špatný. Je ovšem možný, že ty nejvyšší inštance by pak na nás určitě museli požadovat vyřešit nějakou novou a jistě i podstatně těžší úlohu, než se jen přidat a svízt. A proto mi to připadá takový nemastný aj bez logiky.
    Takhle nás totiž směroval a furt směruje ten blbej matrix. Matrix Matěj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Matěji, má to logiku. Ale není nakonec tohle ta výchova, kterou nám Systém pořád překládá? Makej do roztrhání těla, dostaneš, co si zasloužíš... a ejhle, ono to tak není, když se dívám kolem.. trocha nicnedělání je NĚKDY lepší než dělat a všechno po..kazit.... anebo taky ne... kdo ví??
      Mirka

      Vymazat
    2. Mirko,
      i tak to může bejt. Můj blábol to přeci nevylučuje. Dřít nás a ohlupovat je pro systém nutnost, ale pro to, co je nad ním, jestli tam vůbec něco je ... to přeci nutnost není. Proto jsem to přirovnal k výchově. Matěj

      Vymazat
    3. aha... nojo, to je fakt
      M.

      Vymazat
  8. Taky jsem si dřív myslívala, že vše, co dělám, se ke mně vrátí. Moje Mistryně mě vyvedla z mé naivity.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojte, keď mi došiel prvý mejl o energiách 6.1., ktorý na orgonetu tiež, bola som prekvapená príjemne. Tým, že p. odosielateľ Merlain hovoril, že správy prijíma jeho syn a cez matku ich zdeľuje a potom píše on sám.
    Lenže, moja kritická funkcia JA, od začiatku šepotala. Čo to meno ? Čo jeho skúsenosť s mágiou ?
    Tak som mu napísala jeden "problémik" a naznačila moju mienku. A mejly chodia ďalej. - Áno zmienka o prepojení galaktického centra a nás to mi bolo známe už dávno a dosť poctivo som kedysi robila toto prepojenie. - Takže teraz neviem, kyvadlo si občas zoberiem na radu, a to mi tvrdošíjne tvrdo tvrdí :-) , že mi toto a tento netreba v živote . - Nezdá sa mi ale, že by p. Merlain a správy nejak brzdily naše vlastné úsilie o vývoj, takže s láskou piánko idem ďalej. A myslím si, že energie rôzneho charakteru a intenzty sem putujú. B

    OdpovědětVymazat
  10. Otázočka :
    Myslíte si, že keby sme si nezaslúžili pomoc za to čo sme už vykonali, že by ona pomoc prichádzala ? Či si myslíte, že nič neprichádza ? Že naše pocity rôzne sú tu LEN TAK ? B
    Zaujímala by ma odpoveď pocitová - nie rozumová . :-)

    OdpovědětVymazat

Podmínky pro publikování komentářů